Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut

 
Jag är inte riktigt säker på hur jag känner mig för tillfället. Vill så mycket men tycker att det mesta är svårt. Lite vemodig så här på vinterslutet och vill inget hellre än att sommaren ska ta fart. Jag tror jag är lite ur balans, men är inte riktigt säker på det heller. Jag har i alla fall hunnit måla en del, mysa med fina vänner, toppa håret (minimalt), lyssna på lite för mycket Melissa Horn, planera resor och köpa skor under dagarna som gått. Igår var jag i Grästorp och förfestmyste med fina flickor, följt av utgång på BS. Började bra, slutade mindre bra, men hade det överlag bra.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: du kan dö (fast antagligen hade du lyckats provocera mig genom sättet att dö på, eller fortsatt provocera mig efter döden), JAG TÄNKER HA KVAR "hennes behovet" för det kanske var vad jag ville skriva.

2013-02-04 @ 13:31:44
URL: http://behindmyglasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0