For auld lang syne, my dear

 
Jag har inte varit aktiv här på länge, men till mitt försvar har jag delvis levt livet och delvis tappat livslusten när jag än en gång fick en snarlik form av influensa. Att jag tappade rösten förklarar väl kanske inte varför jag inte kunde skriva, men jag nöjer mig med den ursäkten.
 
Mitt sista jullov innan resten av mitt liv tar fart var ändå underbart och jag firade in det nya året med ett fantastiskt gäng människor. Gamla vänner, nya vänner, middag, rosé, Lipzvip, dans, dyra shots, gratis drinkar, mer dans, lycka, 90talsmusik och lite spänning bestod mitt nyår av och jag älskade varje del av det. Tack alla rara som var med och för de som gjorde 2012 minnesvärt ♥
 
På en tung nyårsdag befann sig jag och fina Louise hemma hos mig och åt en välbehövd pizza, extremt trötta men nöjda. En bra start på det nya året skulle jag säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0