“I hold that a strongly marked personality can influence descendants for generations.” - Beatrix Potter

Bilder tagna av mig själv, Louise och Henrietta
 
Mitt lov har varit välbehövt och relativt fullspäckat. Jag har hunnit låtsastatuera mig, ha flätor à la Yulia Tymoshenko, trippa runt på Överby med finaste tjejerna, träffa en efterlängtat Linnea, se en hel massa filmer, fira fina Sara med en hel drös goa tjejer för att sedan dagen efter fira fina Lovisa på artonsårsdagen med ett gott gäng kompisar och göra stan osäker. Utöver det har jag blivit överöst med hembakat hela veckan så nu är det gymmet som gäller framöver.. Har haft det sjukt bra helt enkelt, vilket mest beror på alla fantastiska människor som jag haft turen att få lära känna.

Kommentarer
Postat av: sara s

är det här någon sorts lovblogg? i så fall väntar jag mig ett inlägg under påsklovet...

2013-03-28 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0