Jag har aldrig sett nån så uppsnärjd i det blå

Sara påpekade att det kanske börjar bli en trend att lovblogga, så här har ni bilder från min påskhelg och början av mitt påsklov. Jag spenderade påskdagarna i Stockholm och träffade släkten samtidigt som vi åt konstant. Jag tror aldrig jag ätit, kanske inte så mycket, men så ofta som jag gjorde under dessa dagar. Mellan tuggorna hann jag allt med en hel del shopping, och virkande såklart.
 
Under själva lovet har jag fått hunnit få skoskav av mina nya suprsnygga skor, gå promenader i solskenet, sola till käre Håkan på repeat, träffa såna som jag tycker om, äta på IKEA, ha en fantastiskt fin utekväll och tadaa; köpa ännu en studentklänning! Nu har jag två val. En supersnygg, men inte kritvit och risk för att visa lite för mycket då den kanske är lite för kort för hoppa glädjeskutt i. En jättefin och kritvit som är alldeles lagom lång.
 
Allt som allt var detta lov lika bra som vanligt, så nu antar jag att vi hörs till sommarlovet nästa gång, eller så tar jag mig i kragen och börjar uppdatera den här dammiga bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0