Jag har en situation med ett annat liv

 
Såhär är såg min fredag ut. Den var hur fin som helst med superduktiga bilförare, fina tjejer, pizza i Grästorp, bio i Nossebro och nör jag kom hem väntade ett paket från Nelly på mig. Det kunde inte ha blivit bättre. Filmen var jättebra och jag känner lycka över att Kristen Stewart nu gör sin roll till rättvisa. Hon kanske till och med kan få kallas skådespelerska nu.. I Nellypaketet låg min fina klänning som jag tänkt ha på studenten, så tänker ju såklart inte visa den förän då. Men jag är väldigt nöjd i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: johanna

vad sa du om att folk brukar säga att du lägger ut fina bilder?

2012-11-18 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0