The television man is crazy saying we’re juvenile delinquent wrecks

 
Det är lov och jag är lycklig. Jag har hunnit; ha julmys med mina flickor vilket resulterade i diverse olika halvt misslyckade (men ändock goda) julgodisar, sjunga i Luciatåget, få en chockerande generös jullunch i skolan, baka galet mycket pepparkakor, bygga ett pepparkakshus, läsa Jane Eyre och tycka om den, ha en lyckad sista julavslutning på Folkuniversitetet och få utlopp för studentivern genom studentsångerna, gå ut med mina underbara flickor och känna mig on top of the world, se alla juliga filmer jag kunnat komma på + Brave och The perks of being a wallflower vilka båda var underbara, storma Överby med bästa Louise, fira en fin julafton med familj och släkt, gå på mellandagsrea och fynda, åka till IKEA och fynda samt hann jag igår gå ut med ett fint gäng med vänner.
 
På julafton tvingade jag min far och bror att bära fluga och var så stolt över dem hela kvällen. När det gäller julklappar fick jag en hel massa fina saker, bland annat boken Fifty shades of Grey vilken jag läste ut till på annandagen. Den är så jäkla bra, tantsnusk eller ej. Nu sitter jag och väntar på att mormor ska läsa ut tvåan så att jag kan få ta över den.
 
På mellandagsrean fyndade jag bland annat den smått transparanta (min vita bh blev självlysande i discoljuset..), beiga toppen jag hade på mig under gårdagens utgång, men också en helt underbar vit och stor stickad tröja, rosa/vit randiga pyjamasbyxor (vilket underligt ord egentligen.. Pyjamas..) och en mörkblå kofta/poncho.
 
 Igår hittade jag massor av rosa och romantiska saker på IKEA, billigt är bra, och gick sedan ut på Lipz på kvällen med ett gäng fina tjejer. Det var galet kul som vanligt och träffade så många härliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0