In the game


En hel del skola, shopping, julpyntande, festande och snöigheter har jag hunnit med det senaste. Dessutom fastnade min buss i trafiken igår på grund av en olycka, vilket var sisådär kul för även om jag verkligen älskar julen och snön så erkänner jag att allt blir väldigt mycket krångligare. I alla fall fick jag med mig en hel del fint från shoppingturen igår. En kappa och en svart sammetsklänning (se bilder ovan) samt ett par fina kängor à la lite Pippi Långstrump stil. Sammetsklänningen är väl kanske mest till för julafton men den kommer förmodligen invigas innan det.
 
Utöver detta har jag funnit en ca 5 år gammal födelsedagspresent från min nu avlidna gammelmormor (Tack i efterhand..!) som jag inte visste fanns, inrett mitt rum med julkänsla, sett en massa juliga filmer samt varit ute och dansat och firat bästa Louise på Epic med mina fina väninnor. Hade en helt galet rolig kväll som måste göras om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0