And clean blood of Christ mountain stream


Har fått några bilder från den senaste utgången och jag vet inte riktigt vad jag tycker om mitt klädval... Ska kanske testa mina kläder i rätt ljus innan jag går ut nästa gång. Vi hade i alla fall väldigt roligt trots att jag såg ut som en reflex. Bilder av Andrea och Louise.

Idag har jag tillbringat dagen med att spela Sims 3, se på Harry Potter, riva tapeter och läsa uppföljaren till Fifty shades of Grey. Är besatt. Jag spenderade kvällen hemma hos goa Louise och hade det trevligt som vanligt. Jag blev världens lyckligaste också när jag insåg att kära Västtrafik har fixat extra nattbussar på nyårsafton så att jag kan ta mig hem. Ibland förvånar de allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0