12-12-12

 
Känner att jag kanske borde gjort något minnesvärt idag med tanke på datumet, men jag får nöja mig med att ha gjort klart min reiligionsuppsats. Under dagarna som gått har jag hunnit vara i Småland på ett värdshus vid namn Hestraviken. Det var underbart mysigt och ett plus i kanten för ett sjumilalångt julbord med säkert 15 olika desserter. Åt så att jag storknade och gick sedan till relaxavdelningen. Det kändes helt okej. Allt var dessutom sådär fint juligt idylliskt med lite Narniatouch. Har också hunnit hänga på överby igen med mina fina flickor och fann en älskvärd polotröja.

Imorgon är det dags för Lucia och jag kan fortfarande inte alla sångerna. Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0